Bestäm en gradering för varje delfråga
|
1 (Minst behov) |
2 |
3 |
4 |
5 (störst behov) |
Konventionens grunder (t. ex. vad är immateriella kulturarv, syftet med en konvention, utövarnas och civilsamhällets roller)
|
|
|
|
|
|
Konventionen internationellt (t. ex. internationell organisation, samverkan, civilsamhällets roll, syftet med listor och register)
|
|
|
|
|
|
Konventionen nationellt (t. ex. Sveriges förteckning över immateriella kulturarv, organisationen i Sverige)
|
|
|
|
|
|
Dokumentation/inventering (t. ex. syften med dokumentation/inventering, metoder, samverkan med utövare och civilsamhälle)
|
|
|
|
|
|
Tryggandeplaner (t. ex. syftet med tryggandeplaner, planering, genomförande och uppföljning)
|
|
|
|
|
|
Utbildning (t. ex. upplägg för internutbildningar, verktyg och tips för att utbilda andra) |
|
|
|
|
|